مشاورین املاک
رسانههای اجتماعی را فراموش نکنید
یک واقعیت این است که هر شخصی قبل از تماس و برقراری ارتباط با شما، سری به گوگل زده و درباره کاری که قصد انجامش را دارد در دنیای مجازی جستجو میکند. حال باید اشخاص بتوانند در جستجوهای اینترنتی خود چیزی درباره شما کسب کنند تا بهسوی شما جذب شوند. شما بهعنوان یک مشاور املاک باید با حضور فعال در رسانههای اجتماعی نتایج این جستجو را به نفع خود تغییر دهید. هرروز بخشی از وقت خالی خود را برای بررسی کانالهای اجتماعی، ارسال پیام، برقراری ارتباط جدید و نوشتن پستی جالب بگذارید.

همواره در حال یادگیری باشید
موفقترینها در این کار کسانی هستند که همواره در حال یادگیری هستند. هر چیز جدیدی که برای مشتریان شما و کسب کارتان میتواند مفید واقع شود یاد بگیرید. هیچکس با اتکا بر دانستههای پیشین خود نمیتواند در دنیای امروز موفق باشد. ازاینرو هر اطلاعاتی که میتواند سرمنشاء یک ارتباط خوب و پایدار بین شما و مشتری باشد را یاد بگیرید، این اطلاعات میتوانند اخبار روز دنیا باشند و یا قوانین خریدوفروش ملک و … .